RSS
sobota, 06 kwietnia 2013
Candy miętowo-cytrynowe

23:39, decokiki
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 04 kwietnia 2013
Sklepik

Zapraszam do mojego sklepiku:)



22:42, decokiki
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 04 lutego 2013
Słowo się rzekło

uciekam z bloxa

Założyłam zupełnie nowy blog, z nową nazwą i nowym nickiem - ale to ciągle ta sama ja.

Zapraszam do oglądania, czytania, komentowania :)

kliknij tu:

Minty Lemon

22:46, decokiki
Link Dodaj komentarz »
sobota, 05 stycznia 2013
co tu na mnie czeka

walka z wiatra-link-ami przy wpisie o wyróznieniach pokazuje mi, że głównym postanowieniem a propos bloga powinno być: w nogi, dziadku, w nogi!

nie wiem, czy mi się uda dojsc do ładu z tymi linkami, za co przepraszam włascicieli blogów

a dopóki się nie wyprowadzę, trzeba przetestowac jakis nowy szablon, bo ten juz mi się nie podoba, strasznie smętny

00:12, decokiki
Link Komentarze (1) »
piątek, 04 stycznia 2013
wyróżnienie c.d.

No tak, muszę się wziąć za siebie i za blog, więc zacznę może od wywiązania się z łańcuszka wyróżnieniowego:)

Zasady wyróżnienia są następujące :

"Nominacja Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby , która cię nominowała . Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań . Nie wolno nominować bloga , który  Cię nominował " .

 

Moje odpowiedzi ;)

 

..jak długo zajmujecie się rękodziełem ? nie pamiętam, mam wrażenie, że od zawsze

..kiedy znajdujecie czas na robienie swoich arcydzieł ? wieczorami, najlepiej w nocy

..skąd bierzecie  inspiracje do swojej twórczości ? z głowy, z innych blogów, z czasopism

..gdzie robicie zakupy dotyczące waszej  twórczości ? głównie sklepy internetowe, ale markety budowlane też mają dużo przydatnych artykułów

..gdzie nauczyliście się robić swoje cudeńka ? nie chodziłam nigdy na żadne specjalne kursy, działam raczej metodą prób i błędów, szukam podpowiedzi na blogach i forach

..ulubiony kolor ? żółty

..ulubiona pora roku ? wiosna

..jakiej lubicie słuchać muzyki ? rock

..w jaki jeszcze inny sposób spędzacie czas wolny ;) czytam, jeżdżę na rowerze

..jakieś niespełnione życzenie , które chcielibyście osiągnąć w przyszłości ? nauczyć się śpiewać ;)

moje nominacje:

http://1kotka.blogspot.com/

http://bajkadecoupage.blogspot.com/

http://calkiemartystycznie.blox.pl/html

http://dormantdreams.blox.pl/html

http://freakyfactory.blox.pl/html

http://jamilka.blox.pl/html

http://kruszyna35.blogspot.com/

http://labores-art.blogspot.com/

http://olenkaja.blox.pl/html

http://reuse.blox.pl/html

http://zawszewiosna.blox.pl/html

 

Pytania:

1. barwy ciepłe czy zimne?

2. dziobak czy kolczatka?

3. jaką nową technikę chciałabyś wypróbować?

4. klej w sztyfcie, w tubce, czy w płynie - w buteleczce z gąbeczką?

5. ulubiony przedmiot w liceum?

6. dostajesz kota w pasmanterii? ;)

7. dania której kuchni nie polskiej lubisz czasem upichcić?

8. lubisz biegać?

9. aktualnie częściej korzystasz z samochodu czy komunikacji miejskiej?

10. książka czy film?

11. jakich języków obcych "liznęłaś" (nie musi być od razu kumunikatywny;))?

 

Pozwolę sobie nieco pogmyrać w regulaminie: traktujcie proszę to wyróznienie jako wyraz mojej sympatii dla Waszej twórczości. Wiem, że niektóre z wybranych przeze mnie blogów nie były aktualizowane już od jakiegos czasu, ale to, co pokazują bardzo mi się podoba i po cichu liczę, że może ich autorzy dzięki wyróżnieniu nabiorą ochoty do pokazania jakichś nowych przefajnych wytworów :).

Generalnie, to to wyróżnienie jest dość upierdliwe, dlatego, Drodzy Wyróżnieni, nie czujcie się proszę przeze mnie zobowiązani do spełnienia tych wszystkich wymogów, jesli macie ochotę włączyć się do zabawy, to super, jeśli nie - też super, to tylko zabawa, a zabawa ma sprawiac frajdę :)

23:27, decokiki
Link Komentarze (3) »
niedziela, 09 grudnia 2012
wyróznienie

Dostałam wyróżnienie ;)

dziękuję bardzo:)

łańcuszek puszczę jak tylko wymyślę do kogo ;)

szczególnie miło mi, że wyróżnienie przyszło od osoby, której prace szczególnie podziwiam (więc niestety nie mogę tego podkreślić wyróżniając ją ;)

zobaczcie tu: www.towemniegra.blox.pl

10:09, decokiki
Link Komentarze (1) »
niedziela, 07 października 2012
Pudełko z różami

Pudełko robiło mi się bardzo fajnie do momentu naklejania serwetki. W kontakcie z klejem róże zmieniły kolor z malinowego na jaskraworóżowy, mniej więcej taki, jaki mają zakreślacze do papieru :(. W tym monecie odechciało mi się dokańczania dziadostwa, ale praca była już zbyt zaawansowana, żeby wyrzucić za okno;) więc namieszałam, namieszałam, aż udało mi się zrobić kolor do podmalowania tych nieszczęsnych kwiatków;). Ostatecznie pudełko nawet znalazło amatora :)

Pudełko można wykorzystać do przechowywania herbatek albo na biżuterię, albo jakieś inne drobiazgi... Te przegródki są, niestety albo stety, zamontowane na stałe, ponieważ pomalowane i polakierowane drewno zwększa swoją objętość, wiem, że to oczywistość, ale jednak zapominam o tym w trakcie pracy. Skończyło się na tym, że, żeby wsunąć przegródki na miejsce, musiałam się posłużyć niezwykle subtelnym narzędziem jaki jest młotek :)

pudełko z rozami

pudełko z rozami

pudełko z rozami

sobota, 11 sierpnia 2012
Lawendowe wazoniki

czyli szkło z odzysku

pomalowałam farbami do szkła, plus częściowo owinęłam tasiemkami. Szyjka butelki dostała tasiemkę jasnozieloną (nie załapała się, bo zdjęcia robiłam na szybko). Butelka jest fajna, bo to taki prostopadłościan skręcony o 90 stopni

lawendowy sloiczek

lawendowa butelka

środa, 11 lipca 2012
Candy

Candy z cytatem ;) na blogu Robótkowa kraina Oli 

do wygrania niespodzianka :) kto nie lubi takich miłych niespodzianek?

Update: niestety obyło się bez niespodzianki, czyli wygrał kto inny :P

Tagi: candy
22:21, decokiki
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 09 lipca 2012
Cytrynowa koszulka

Słoneczne cytrynki  - decoupage na tkaninie :)

cytrynowa koszulka

SUMMER TIME!

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 8
Zakładki:
Biżuteria
Decoupage
Haft
Jeden blog - wiele technik
Jeszcze inne;)
Malowane na szkle
Modelina
Na drutach albo szydełkiem
Quilling
Scrapbooking